搜尋此網誌

2014年3月8日星期六

2014年03月 ─ 台灣中北部8天自駕遊 [行程篇]

2014年3月29日(星期六) Day 1 of 8
行程:香港 → 台灣(桃園市)[大園區]桃園國際機場 → 格上租車 → (台北市)[北投區]小油坑遊憩區 → 竹子湖 → (基隆市)[中山區]佛手洞 → (台北市)[松山區]王朝大飯店。

住宿:台北王朝大飯店
房型:雙人房(不包早餐)
房費:2,758台幣(726元)已在網上繳費

金瓜石黃金博物館
門票收費:免費入場
體驗活動收費:
坑道體驗,50台幣(13元),參觀時間約15分鐘。
淘金體驗,100台幣(26元),活動時間約30至40分鐘。


2014年3月30日(星期日) Day 2 of 8
行程:(台北市)[松山區]王朝大飯店 → (新北市)[瑞芳區]金瓜石黃金博物館 → 金瓜石(祈堂老街) → [雙溪區]牡丹車站 → 小武嶺 (不厭亭) → [瑞芳區]金瓜石露頭 → (台北市)[松山區]王朝大飯店。

住宿:台北王朝大飯店
房型:雙人房(不包早餐)
房費:2,758台幣(726元)


2014年3月31日(星期一) Day 3 of 8
行程:(台北市)[松山區]王朝大飯店 → (宜蘭市)[鄂王社區]津梅棧橋 → (宜蘭市)幾米廣場 → 宜蘭設置館 → 橘之鄉蜜餞形象館 → 賣捌所 → [羅東鎮]羅東文化工場 → (宜蘭縣)[大同鄉]雅廬景觀渡假別墅。

房型 : 才子佳人雙人房 包台式早餐
房費 : 2,800台幣(737元) 入住時繳付房費

幾米廣場
門票收費:免費
停車場:幾米廣場對面停車場
停車收費:每半小時10台幣(3元)

宜蘭設置館
門票收費:30台幣(8元)


2014年4月1日(星期二) Day 4 of 8
行程:(宜蘭縣)[大同鄉]雅廬景觀渡假別墅 → (台中市)[和平區]武陵農場。

住宿:武陵農場
房型:溪樓雙人套房
房費:2,815台幣(741元) 己在網上繳付訂金845台幣(222元)
住宿包早餐及晚餐,不包武陵農場入園門票及停車費。
武陵農場入園門票:
假日,160台幣(42元)
平日,130台幣(34元)
小車停車費:50台幣(13元)


2014年4月2日(星期三) Day 5 of 8
行程:(台中市)[和平區]武陵農場 → 梨山 → 華崗社區 → (南投縣)[仁愛鄉]雲頂渡假山莊。

住宿:雲頂渡假山莊 房型:頂級大床房 - B 房(包早餐)
房費:3,600台幣(947元) 入住時付房費
原定4月2日入住福壽山農場,因為網上沒有提供所訂房間型號。所以托台灣blog友在台灣用電話直接與福壽山農場訂房。不過仍是因為沒有房間而訂不到房。


2014年4月3日(星期四) Day 6 of 8
行程:(南投縣)[仁愛鄉]雲頂渡假山莊 → 合歡山 → 雲頂渡假山莊。
住宿:雲頂渡假山莊房型:頂級大床房 - B 房(包早餐)
房費:3,600台幣(947元)


2014年4月4日(星期五) Day 7 of 8
行程: (南投縣)[仁愛鄉]清境雲頂渡假山莊 → (台中市)[西區]金典商旅。

住宿:金典商旅
房型:標準商務套房(包自助早餐)
房費:2,435台幣(641元)已在網上繳費

2014年4月5日(星期六) Day 8 of 8
行程 : 台灣(台中市)[西區]金典商旅 → (桃園市)[楊梅區]blog聚 → [大園區]格上租車 → 桃園國際機場 → 香港。

格上租車
車型:豐田VIOS 1.5
七天租金:10,290台幣(2,708元)
平均租金:1,470台幣(387元)

中華航空機票
香港來回台灣桃園經濟艙票價
機票:740元
稅項:681元
合計:1,421元
二人機票消費:2,842元


按下面的連結,可以直接到有關的blog。









59 則留言:

  1. 王朝大飯店我也住過呀!竹子湖我去過,不過時間唔啱冇花睇
    嘩!你29號出發,我差點就同你同一日出發,我原本想29號去台北,後來改左22號出發,同你無緣添

    回覆刪除
    回覆
    1. 王朝大飯店我未住過架!
      竹子湖我去過兩次,一次時間啱睇花,一次唔啱。今次就又啱,不過都唔知去唔去到架,因為會好多人去及泊唔到車。
      你唔係啱啱去完三日返黎咩?咁快又22號出發?
      如果同一日出發,就有機會見到面喇!

      刪除
    2. 王朝大飯店個早餐都唔錯架!
      竹子湖應該會好多人咧!
      我未去呀,係係呢個月22號先去,同你相差一個星期,如果同一日就有機會見到你本人喇!

      刪除
    3. 這間房係冇新裝修,冇包早餐架。如果間房有新裝修及包早餐,要九百幾蚊呀!

      刪除
  2. 隊長咁快又飛嗱!! 我上次都想去金瓜, 住番兩晚过慢活. 最終無去, 今次等你報料啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯仲涼涼地就飛多一轉囉。我今次本來諗,不如在九份住兩晚架,不過後來都係住返台北市。

      刪除
  3. 啥!不住九份了?台北其實可以住我家的說。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為想過,拍完銀河夜景,會先送你回家,而第二天也去你家接你,所以就不如住台北市好了。
      不住你家是不好意思會打攪你啊!

      刪除
    2. 3/29的月亮肯定是躲起來的... 要拍攝銀河,現在就只能祈禱當天沒有雲...

      刪除
    3. 我們的誠意,一定可以打動上天既。

      刪除
  4. 格上租車平均每天1470咁平,我而家睇緊5月尾去台中租車要1千8百幾一日呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾多錢一日都要睇你租幾多日同埋你用乜野信用卡架。

      刪除
    2. 我地得匯豐咭75折, 其他都係台灣發行卡, 我地點會有呀~

      刪除
    3. 租車多高6天就會平d同時我爭取左好耐,這一次才得到多5%的優惠。

      刪除
    4. 剛訂左車,租4日Livina 1.6,75折。你係VIP,多5%都應該啦 :-D

      刪除
    5. 我落左好多口水,先至多少少優惠咋。同時亦係第一次。
      我寫比佢唔係要攞優惠,我只想加入做會員,可以在網上訂車,方便d同埋租車價錢會平d。但佢回覆因我是外國人,所以唔可以做會員,就咁樣呢次就比多5%優惠我。下次租車都唔知仲有冇咁既優惠架。

      講真,作為一個外國遊客,我幫襯格上租車的次數有可能係最多既一個喇。同埋直接與間接我都介紹了不少人幫襯佢啦。

      刪除
    6. 登記做member只係想方便D, 不過佢地policy係咁都冇辦法~
      上年去墾丁, 我地都做左好多功課先決定租格上, 可能都係睇左你個BLOG都唔定 :)))

      刪除
    7. [登記做member只係想方便D]
      這是我其中之一個意思。
      [不過佢地policy係咁都冇辦法]
      對。
      [上年去墾丁, 我地都做左好多功課先決定租格上, 可能都係睇左你個BLOG都唔定]
      係格上好彩啫。
      你出左行程未?

      刪除
    8. Livina 1.6,我一月份租VOIS,但去到有車,佢upgrade左Livina 1.6比我。

      刪除
    9. 五月尾既行程,買左機票未?

      刪除
    10. 今次主要去南投, 機票, 民宿/酒店, 租車都攪掂晒。行程都差唔多, 再執下就可以出行程篇~
      之前因為格上台中機場冇服務點, 所以諗住搵艾維士, 佢地有個25周年plan, 但係冇得揀車同埋要3日內付全數。後來見到格上3月中開始可以係台中機場攞車, 咪揀返佢囉~

      刪除
    11. 格上3月中開始可以係台中機場攞?
      正喎。我最喜歡就係咁既安排,夠方便嘛。

      刪除
    12. 去台中航班時間最唔好就係回港既時間。我都有幾年無飛台中了。

      刪除
    13. 係呀台中機場站3月12日開,以後師兄飛台中攞車方便好多:-D
      我搭華航,10:10去18:15返,都ok啦。

      刪除
    14. 掂喎,華航d航班都唔錯喎。機票幾多錢呀?
      今次我要搭的士去格上高鐵站攞車。不過,格上就會比返350的士費我。

      刪除
    15. 連稅1293; 格上係桃園機場冇站咩,我仲諗住遲d去台北係桃園機場攞車~

      刪除
    16. 平時佢去機場接我及送我去機場。今次佢地忙。$1293掂喎。
      我而家上機喇。

      刪除
    17. 係喎,今天出發,玩得開心D,好天氣。

      刪除
    18. 唔好意思兩位,而家先至睇到你地既留言。呢次台灣自駕遊,1733病倒了。好睇還可以上機,如果唔係,要留落台灣喇。

      刪除
    19. 兩位師兄,昨日旁晚已回到家,病情已有好轉了。謝謝關心。

      刪除
  5. 你好1733,從網上找到你的自駕遊資料、相當敬佩,客氣的說話不多講,想你指教如下:我4月16晚機到高雄機埸、同月22號早上八點就要由台北返香港,行程和住宿都沒有頭緒,可否給資料,謝謝﹗
    太太想去清景、我就想去合歡山看看..因為我明年會騎單車環台又或者騎車登合歡山

    回覆刪除
    回覆
    1. Simon Tam你好。4月16晚至4月22日早上,聽起上黎以為有7日既行程可以玩,其實就只有5天而已。
      5天的行程,又唔知你是自駕、包車還是搭火車玩,加上除左知道你想去清境及合歡山之外就一無所知。我真係唔識得點比意見你。高雄是在南部開始玩,經中部再在北部走,其實都好遠水路架。
      不如你先起草一個行程給我看看,我再就著你既行程大家商量一下吖?

      刪除
    2. 路人甲撘咀。
      我想Simon Tam先生來這裏,應該也是自駕吧?
      1733兄blog右邊有約20個旅程,通常第一篇都是“行程篇”,東南西北都有。不如你自行做點功課,看看那個適合?

      刪除
    3. コーさん講得好啱,先做左功課,大家再吹,咁你先至會識得問野架。

      刪除
  6. 師公, 我幾年冇去台灣好多野都唔記得 :P, 想問而家桃園機場未過移民局前係咪都有銀行換錢, 同埋入境要俾三百元入境費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 桃園機場禁區內外都有銀行。唔洗心急架。收手續費50台幣。另外,如果你香港既提款卡是有銀聯標誌,就可以在香港既櫃員機,把海外提款功能啟動。這樣就可以在台灣有銀聯標誌既提款機,直接攞台幣。每次收手續費15台幣。匯率仲好過台灣既銀行添。這些台灣有銀聯標誌既提款機,桃園機場出境大堂,捷運站及市面上都有架。
      入境唔洗再比錢架喇。
      你記得要在出發前,在網上辦好及列印好入台證,同埋帶埋去旅行呀!

      刪除
    2. 唔該晒, 近來好忙? 好耐冇睇到你既遊記 !

      刪除
    3. 我都好忙,好耐冇更新。不過,一陣會出6月份台灣自駕遊既住宿篇先。

      刪除
  7. 1733兄你好,有冇試過小馬租車?我七月尾去台北,和運本來可以在機場取車,但說不能安排,要我去好遠的站取車,還車又不可以選另一據點。而格上租車就話七月租車未開始,要我六月尾先再聯絡佢!只有小馬租車覆我有車,但唔知好唔好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇試過小馬租車?
      未試過呀!
      [格上租車就話七月租車未開始,要我六月尾先再聯絡佢]
      我從未聽過有咁既事噃。會唔會係溝通上出左問題呢?
      你是不是打算在桃園機場附近攞車,另一個機場附近還車呀?

      刪除
    2. 格上是這樣覆我:「桃園高鐵站

      您好:因目前系統尚未開放2014年07月的預約,請於2014年06月底再來信本站
      電郵:taoyuanhsr@car-plus.com.tw (桃園高鐵站預約),謝謝.」

      刪除
    3. 未經你同意我去左問格上了。以下是我問格上的內容。

      你好,
      有部落格朋友給我下面你們的回覆。
      格上是這樣覆我:「桃園高鐵站
      您好:因目前系統尚未開放2014年07月的預約,請於2014年06月底再來信本站
      電郵:taoyuanhsr@car-plus.com.tw (桃園高鐵站預約),謝謝.」
      請問六月份是不能預約7月份的租車嗎? 可不可以給予這一位朋友的幫忙啊?

      刪除
    4. 以下是格上租車剛給我的回覆。
      大哥您好:應該這位客人是預約七月底的預約,所以我們才會回覆他請他六月底再來信預約

      這樣剛好是一個月前,麻煩請轉達.

      刪除
    5. 我又再問:
      那即是你們不接受多於一個月的預約安排?這一位部落格朋友說,小馬租車有給他回覆可以安排租車啊?

      格上再覆如下;
      大哥:因為您也知道,我們因為比較鄰近機場,所以預約往往每個月會比較額滿,每個月的車輛調度會比較吃緊,所以我們會先把一個月內的預約客人先安排好車輛,才接續下一個月的預約,感謝您對格上的支持,所以才都給您特別的優惠,這您也是知道的,因此其他的預約客人,我們也只能比照公司相關規定辦理,以上告知,希望您可以替我們轉達公司對每一位顧客的用心,謝謝.

      刪除
    6. 我再寫:

      明白你們的苦處及給我的特別優惠。

      但這樣就會損失了一定的顧客及口碑了。

      好,我會盡我能力給你解說。

      刪除
    7. 搭下咀先, 一早PLAN好行程既人, 一定想早些確認租車, 佢地咁既政策, 一定會流失客人~

      刪除
    8. 1733兄,您為我向格上的詢問,我真的十分感動!!! 正如樓上的Maggie所講,一早plan好晒行程,book好晒機場酒店民宿,就只欠租車!!!因為我哋一行七人,要租架九人車,真係驚無得租,所以都決定用小馬租車,計過價錢差不多,又刨過幾個blog,信譽都唔差!!!回來再向1733兄匯報!!!

      刪除
    9. Maggie, Kaykie,可能我地將香港行開嗰套以客為本加於台灣的服務上。其實台灣這一套先至啱呢?
      淨係我提出好幾次把油箱注滿汽油才交給客人,佢無次聽呢。

      我都有話佢會流失顧客架啦!不過可能佢而家大把客無所謂啦!但真係到唔夠生意先至補鑊?

      刪除
    10. ahmou,我寫比格上都係為佢及為我地D自駕遊既朋友著想啫。
      無錯啦,九人車在一般既租車公司都係唔會多呢類車既,唔好話政府乜乜物物啦!一間私人公司都唔識體會客人,何況係一個政府。
      記得通知我呀!

      刪除
    11. 講真如果佢要一個月先book得車,我唔會等佢囉。除非係即興旅行,先會咁閔先book車。

      刪除
    12. 台灣租車唔係滿油,即攞車第一件事要找油站?

      刪除
    13. Maggie, Kaykie,我都唔知有咁既措施,又唔知格上特別優惠我。每次我一買左機票,未book房我就要book左車先至安樂架

      刪除
    14. コーさん,係呀,仲好多時係要第一時間去入油架。
      所以我而家一攞左車,就set GPS去入滿油囉。
      格上覺得無問題,佢話因為人手唔夠,所以唔可以安排同客人入滿油。同時,加油站也只在附近的幾公里而已。
      我話佢知,作為一個旅客,人生路不熟,一時又忘記了入油就大件事架喇。
      [意見接受,作風依舊。]來形容格上租車既服務都無誇大。
      仲有,係唔可以在格上網頁上租車既,因為我地係外國人。要打電話比佢,或者寫電郵比佢租車架。

      刪除
    15. 我在英國及九月份的德國租車,早幾個月租,仲有early bird優惠添。

      刪除
    16. 我地呢次係台中攞車又唔使即刻入油喎,我地都係第2晚先需要入油。

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?