搜尋此網誌

2023年3月24日星期五

2023年2月23日_(深圳市)[羅湖區]蓮塘口岸

2023年2月23日(星期四) 天晴

原定行程:{廣東省}香港 → [北區]香園圍口岸 → (深圳市)[羅湖區]蓮塘口岸 → 蓮塘中移動營業廳 → 文錦渡羅湖車管所 → 神州租車國貿店 → 蓮塘口岸 → 香港[北區]香園圍口岸 → 家。

實際行程:{廣東省}香港 → [北區]香園圍口岸 → (深圳市)[羅湖區]蓮塘口岸 → 蓮塘口岸中移動官方營業廳 → 中國銀行(沙頭角保稅區支行) → 文錦渡羅湖車管所 → 蓮塘口岸 → 香港[北區]香園圍口岸 → 家。

這次出行主要是為了準備日後在大陸自駕遊及Hea遊,原計劃辦理以下事項:
1. [羅湖區]蓮塘中國移動營業廳購買電話咭。
2. [羅湖區]文錦渡羅湖車管所辦理更改個人信息資料。
3. [羅湖區]神州租車國貿店辦理更改個人信息資料。

出發前必先在網上辦妥以下兩件事項
1. 預約香園圍口岸停車場停車位。
2. 健康申報(黑碼) 。

09:00,由家開車17分鐘便到達香園圍口岸停車場。

這刻停車場還有很多車位未有車輛停泊。
停車場消費:45元(5個小時)
網上預約停車收費:每小時9元。
新收費及新泊車安排將於2月24日(明天)起生效。

下車後步行往乘扶手電梯往上層出境大堂,沿途過境旅客只有十幾人,相信是跟平日過關有關吧!

香園圍口岸離境大堂
兩三分鐘已步入出境大堂,我倆將使用非觸式e道出境。

走過e道後,步行很短路程便到蓮塘口岸入境大堂。

入境前須先掃描黑碼。現場看到仍有幾位入境旅客即場使用手機掃瞄二維碼辦理申請黑碼。

蓮塘口岸行人天橋往蓮塘口岸商業城
掃瞄黑碼後步行往電子入境閘,最後一步就是應該是將隨身行李和女士手袋放進X光檢測機,因我倆沒有行李及手袋,所以免除了這一步驟。

如不需要幫襯洗手間,便左轉直行乘扶手電梯或昇降機往上一層的出境大堂,走過行人天橋便到蓮塘口岸商業城。

(離開香園圍口岸停車場至入境蓮塘口岸只花了5分鐘。)

走過行人天橋後乘扶手電梯到蓮塘商業城地面層。

中國移動蓮塘口岸官方營業廳
到達蓮塘口岸商業城地面層本應繼續往前走離開商業城往乘地鐵。因看到商場內新開設中移動官方營業廳,營業廳內只有6至7位客戶正在開辦電話咭。1733二話不說便進店買電話咭,不需要再乘地鐵往原定蓮塘中移動了。

中移動提供兩個服務計劃如下:
1) 潮玩青春卡,月費39人民幣只包5GB通用數據流量及30GB專屬數據流量,國內通話費用每分鐘0.19人民幣。
2) 8人民幣自由選套餐,只包100MB通用數據流量,國內通話費用每分鐘0.25人民幣。

電話咭消費:300人民幣(341元)。
話費:100人民幣(114元)。每月39人民幣將會在話費扣除。
開咭手續費:200人民幣(227元)。

花了15分鐘辦妥購買電話咭,過程十分順利。

這幾天看Youtuber介紹,其實應該不收取開咭費用,所以大家有需要的話要找尋一下那裏中移動店是不收取開咭手續費。

中國銀行沙頭角保稅區支行
買了電話咭便走到斜對面中國銀行排隊辦理更新個人信息,包括電話號碼和認證新換回鄉證。花1個多小時完成有關手續。

蓮塘口岸地鐵站A2出口位置圖
離開蓮塘口岸商業城步往地鐵2號線往文錦渡羅湖車管所。

蓮塘口岸地鐵站A2出口
乘搭地鐵須配帶口罩。

地鐵2號線轉14號線路線圖
文錦渡羅湖車管所地址
(深圳市)[羅湖區]清水河三路,博豐大廈五樓(深業車城內)

來車管所只有一個目的,就是更新電話號碼。但未有網上預約不接受辦理。現在詢問櫃檯前有多人排隊,小妹妹很有耐心給人們逐一解答。其實有關車輛及駕駛執照事宜,包括預約現場辦理手續都可以透過手機程式車管12123辦理。關於更改個人信息直接在App內完成亦得,非常方便。1733想已經到了羅湖區,就直接到車管所辦理更改個人信息而已。

在車管所無功而回,乘地鐵往蓮塘口岸。

蓮塘口岸商業城地面層入口

走過中國銀行後乘扶手電梯往出境大堂。

走完這行人天橋便到達出境大堂。

前面排隊掃瞄黑碼啊!

我們亦準備做掃瞄黑碼。

回到香港區域。

出境後從前左扶手電梯往下一層。



前面是過境巴士站,右面就往停車場及公共運輸交匯處。

再乘扶手電梯落一層。

轉右往停車場,直行乘扶手電梯往乘巴士、小巴及的士。如果有親友接送就跟著右轉往上落區上車。

開車17分鐘便回到家。




25 則留言:

  1. 我是首次看這地方, 好新鮮😮😄感覺逍遙自在...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呢日第一次使用蓮塘口岸,感覺超良好。可能係閒日關係,人超少,超正。

      刪除
  2. 你好1733師兄! 我自己都十年無再寫blog, 你仲咁勤力兼且仲寫得咁detailed, 真係好佩服同尊敬你. 隨著年月過去, 我漸漸淡忘過去在網絡上認識的朋友, 真係唔好意思! 近年真的看Youtube比較多. 見你咁精靈同健康四圍去, 很替你高興. 最近我正在上網找台灣高雄自駕的資料, Google把我再次帶到你的地盤. 很surprised你還在努力經營, 見到你自駕去韓國成10次咁多真係好堅. 距離上次同朋友自駕遊宜蘭巳經是12年前的事了, 點樣喺台灣租車我都巳經忘記得一乾二淨了, 況且當時還是朋友開車, 不是我. 我有在網上尋找資料但眾說紛紜. 想請問你香港駕駛執照是否台灣承認的"互惠國有效駕照"? 只要持有有效的香港駕駛執照巳可以在台灣租車, 而不用再特地再申請國際駕駛執照?

    回覆刪除
    回覆
    1. [我自己都十年無再寫blog]
      寫blog既浪潮都已經過左咁多年,都好正常啦!

      [你仲咁勤力兼且仲寫得咁detailed]
      謝謝你的讚賞,只因為我個人興趣而已。

      [隨著年月過去, 我漸漸淡忘過去在網絡上認識的朋友, 真係唔好意思! ]
      會啦!大多在blog上認識既朋友都始於Yahoo Blog,YB都摺埋咁多年喇!唔會唔好意思架。

      [近年真的看Youtube比較多.]
      我都係呀!

      [見你咁精靈同健康四圍去, 很替你高興. ]
      謝謝你。

      [最近我正在上網找台灣高雄自駕的資料, Google把我再次帶到你的地盤.]
      明白既,自香港解除疫情有限度通關後,我個blog既瀏覽量都曾多了。

      香港駕駛執照是否台灣承認的"互惠國有效駕照"?
      在網上睇到既資料就係咁。

      只要持有有效的香港駕駛執照巳可以在台灣租車, 而不用再特地再申請國際駕駛執照?
      雖然在網上睇到既資料就係咁,但我建議你在網上租車時都寫去筵車公司問問會更安心。

      刪除
    2. 多謝你咁快回覆. 我之前send過email去和運問67歲可否租車. 對方的回覆是"外籍人士租車需準備有效之國際駕照(互惠國有效駕照)、護照/居留證及信用卡付費". 但對方無提到香港是否互惠國有效駕照的國家其中之一. 我再send email去clarify但還未有答我. 我係想問埋格上, 但在它的網頁找不到email address可以查詢. 那麼你去咁多次台灣自駕, 都是持國際車牌?

      刪除
    3. [你去咁多次台灣自駕, 都是持國際車牌?]
      我咁多年都係使用香港國際駕駛執照到台灣租車架。

      我個人意見係最好攞左香港國際駕駛執照,帶埋香港駕駛執照去台灣租車就最無壓力最放心喇。

      [我係想問埋格上, 但在它的網頁找不到email address可以查詢. ]
      在格上租車網頁既首頁面,拉到最底部顧客服務欄既最底部,按聯絡我們就OK喇!

      刪除
    4. 係喎, 我發雞肓添, 謝謝1733師兄提點, 我會send過去查詢. 你真係好乖喎, 次次都申請埋國際車牌. 本來我都預左係去申請國際車牌的, 但係後來無意中在網上睇到"台灣香港互惠國"的訊息, 所以想了解清楚. 而家去運輸署整乜都要等好耐, 我都係因為懶啫, 如果可以省郤拎埋國際車牌就正正啦! 有消息再和你分享. 對上一次去旅行巳經是2019年11月, 而家覺得自己好大鄉埋, 乜都唔識.

      刪除
    5. 系統不讓我send出去, 我填香港電話號碼是不被接納的. 一直出現紅色字體"請檢查你的聯絡電話". 咁我就算扮台灣電話號碼, 前面加(886 02), 唔得, 前面加(02)都一樣send唔到出去, 奇怪.

      刪除
    6. [你真係好乖喎, 次次都申請埋國際車牌]
      唔係咁講嘅,我只係唔想攞車當日因為無國際駕駛執照而租唔到車,咁就好大件事喇!整個行程都會散哂架。唔想有壓力就最好先攞國際駕駛執照及攞埋香港駕駛執照就玩得開開心心咁啫。

      [而家去運輸署整乜都要等好耐]
      黠解唔用電腦網上申請或手機用智方便申請或郵寄表格申請呢?超方便又唔洗郵費,唔洗花時間到運輸處又唔慳埋4蚊車費添。你申請左,10個工作天便會用掛號信寄俾你架。

      刪除
    7. [咁我就算扮台灣電話號碼]
      台灣既手機號碼組成如右+886-955-555-xxx(即3個數字+3個數字再+3個數字架。要扮得似似地腸下得唔得。

      刪除
    8. 試左你教的填電話號碼方法了, 都係唔得, 無乎!

      我以為上網預約左都要親身去領國際車牌, 同埋要提交照片麻. 因為唔係我開車, 去到台灣係我阿姨開車, 佢住荃灣, 我住薄扶林. 我屋企又無printer又無佢張相, 就算搵人print左張form出來又要入去荃灣搵阿姨簽名. 所以咪諗住帶埋阿姨親身去運輸署攪囉.

      刪除
    9. [試左你教的填電話號碼方法了, 都係唔得, 無乎!]
      你有無試過唔輸入+886呀? 如果有,咁我都無計喇!

      [我以為上網預約左都要親身去領國際車牌]
      上網預約係指預約親在指定時間親身到運輸處攪個駕駛執照架。但我唔係指上網預約親自去運輸處攪駕駛執照呀!我係話網上申請,唔洗親自去架,網上提交照片也可以上傳照片或即時用手機拍照再跟手上傳,唔洗printer print野架。
      你又可以叫你阿姨whatsapp佢張半身照片俾係,你上傳佢張照片就攪掂。


      刪除
    10. 不過有時間就直接去運輸處攪,申請人就攪少DD手續。

      刪除
    11. 和運再回覆了我的問題, 但仍然沒有正面回答我, 香港人是否不需要申請國際駕照便可在台灣租車. 給了我呢條link:

      https://www.easyrent.com.tw/rental-notice.html

      看"非本國國民"那一段內容:

      喺(查詢互惠國關係)呢度係可以再click入去的, 然後把人帶到去"中華民國交通部公路總局"那裡的"主要國家駕照互惠情形一覽表"

      https://www.thb.gov.tw/News_Download.aspx?n=561&sms=12823&page=2&PageSize=10

      最好笑係, 入面個table全部既pdf file都係唔work既. 咁都得!

      刪除
    12. [和運再回覆了我的問題, 但仍然沒有正面回答我]
      明白和運咁覆你既,佢怕台灣政府有乜更改,佢會無啦啦負左個責任,仲會影響公司既聲譽。

      [最好笑係, 入面個table全部既pdf file都係唔work既. 咁都得!]
      我第一次答你既查詢時我都有去睇過,就係嗰啲PDF檔係開唔到,睇唔到內容,我先至無同你講。

      刪除
    13. 多謝師兄陪我癲. 我又再send多三間租車公司clarify, 包括格上(我在他們的FB網頁找到一個email address), 小馬同IWS. 不過全部都無覆我. IWS係剛剛send的, 所以應該無咁快覆我.

      雖然大家都用中文, 但我要承認我睇不太明台灣的中文. 大部份租車公司的網頁都有"外國人租車須知"或"承租人資格及證件說明". 總之睇完一大堆字都唔明, 大家對互惠國的理解不同.

      其中小馬租車的網頁算是有表示到香港駕駛執照巳可租車, 不用出示國際駕照. 但為免他們的網頁資料唔update, 我前天有send email查詢, 但so far 沒回覆.

      https://www.ponyrent.com.tw/rental_car_22.htm

      正如你所講, 佢地可能怕台灣政府有乜要改, 唔想負責吧.

      刪除
    14. [多謝師兄陪我癲]
      哈哈,你和我都無癲到架,我地都好認真架。

      [雖然大家都用中文, 但我要承認我睇不太明台灣的中文]
      完全有同感,不過睇內地既寫既文章也一樣不太明內容架。

      [小馬租車網頁算是有表示到香港駕駛執照巳可租車, 不用出示國際駕照. ]
      我都有去過呢個網頁睇過。

      [正如你所講, 佢地可能怕台灣政府有乜要改, 唔想負責吧.]
      所以都係攞埋國際駕駛執照去攞車會安全D。

      刪除
    15. IWS同另一間叫中租租車的租車公司分別以電郵及whatsapp回覆我. 他們都很直接地說用香港駕照就可以在台灣租車駕車. 反而最大規模果兩間租車公司, 格X同和和X, 一係唔覆, 一係拐彎抹角含糊其辭, 不願直接了當回覆yes or no. 其實你們公司的規條係一定要持有香港駕照+國際駕照才可租車我覺得無問題, 就直說吧! 唔得我也不能勉強, 唔通死lur咩

      刪除
    16. 講Yes或No好似好簡單,但背後係背負左責任嘅。呢D係各租車公司既政策,可能佢地都攪唔清究竟可唔可以用香港駕駛執照就得。前線職員只可依從公司指示做野,我地要量解。

      刪除
    17. 所以要搵多幾間問. 我喺台灣觀光公社網頁找到一共有28間租車公司, 咁我相信佢地都reliable既, 否則也不能出現在官方網頁. 也可以俾機會中小型租車公司生存.

      刪除
    18. 如以台灣主島來說,我只幫襯過格上和和運,而和運就只幫襯過一次,其餘租車公司就未幫襯過。

      刪除
  3. 回覆
    1. 原計劃係買完電話咭就順便去車管所更改電話號碼,但因無預約所以辦不到。未去車管所前,我都知可以透過車管12123更改個人信息既,只諗住橫掂都去到羅湖,就上埋車管所攪啫。

      刪除
  4. 我仲諗住美國簽證出來就去運輸署整國際車牌, 原來仲可以用智方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自智方便APP出左,我好多野都用呢個APP做架喇。運輸處既野,報稅我都係用佢。

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?