搜尋此網誌

2020年2月27日星期四

韓國10天賞櫻自駕遊 (取消行程)

收到大韓航空公司通知,因為受新型冠狀病毒疫情及入境限制所影響,我們於2020年3月26日出發及4月4日回程所乘搭的航班已被取消。著聯絡大韓航空服務中心或相關旅行社有關查詢、更改或退票事宜。

因為是直接在大韓官網購買機票,所以今天(3月27日)便致電大韓航空服務中心香港地區辦事處(2366-2001)辦理免費退票手續,退票手續很快便辦妥。因為退票個案很多,有關款項1,977元(每位)將需時8至10個星期全數退回1733的信用咭戶口內。

*1733在4月1日查看信用咭戶口發現原來大韓航空機票退款已經在3月28日全數退回,即只需兩天時間便辦妥。

全數款項包括
機票,1,270元。
機場稅,445元。
燃油稅,262元。

此外,1733亦在LOTTE rent-a-car官網上取消租車預訂,因為是在取車前24小時前取消租車,所以不收取罰款。另外book車時無需收任何費用,所以沒有退款事宜。

又因為近期疫情不明朗因素關係,我們完全沒有book過酒店房間,所以不需要攪退款手續。

祝願疫情能順順利利、平平安安地快速渡過。

租車篇

取消行程

取消行程後續安排(申請退還旅遊保險費用)

21 則留言:

  1. 由航空公司取消班次好過自己要求取消, 而且可以全數退款最好, 等疫情過去再重新計劃.
    我都祝願香港市民在疫情時期能順順利利、平平安安地渡過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都睇到航空公司官網話可以免費取消(全數退款)或更改行程(兩樣都係免費),不過我地諗住出發前兩個星期先至做最後決定。

      刪除
  2. 原本我上星期會和朋友搭長榮到台北,月初由土耳其回來後便取消了,當時班次沒有取消但都可以免費取消或改期,亦是全數退回,6日後已收到退款,所以我堅持只會上官網訂機票,無論改期或取消都可以直接辦理

    酒店雖然book了但全部都是入住時付款(我儘量唔會先俾錢後入住),跟著全部亦都在網上取消了

    希望疫情快D過去,可以快D再出發

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩你在台灣定出入境後要在台灣自我隔離14天前已經取消機票咋,如果唔係就更煩。

      我1月份完成嗰次韓國旅程都遇上CX突然取消了我回程嗰一個航班,因為我唔接受佢更改我坐另一個航班,所以要求退票。當時係幫襯expedia買既,expedia攪退票都OK,都好快收返錢,可能係我好彩啩。

      平時book酒店房,都係有D即時比錢,有D係入住前另外一D係入住時先至比錢架。

      咁你平時會幾時買旅遊保險架?

      刪除
    2. 我無咁早買旅遊保,通常出發前一至兩個星期先買
      其實我仲book咗個幾星期後同朋友去東京,因為係換機票,宜家改咗4月尾去大阪,遲D睇情況點再決定會唔會再改,總之一個病毒攪禍哂我D旅行計劃,好彩農曆年時去咗土耳其,唔係都唔知要等到幾時先可以去玩,唉...

      刪除
    3. 大部份時間我買左機票我就買旅遊保險架喇。

      4月尾去大阪?到時都真係再留意下疫情先至決定是否繼續行程。

      咁我都1月去左1次韓國

      刪除
    4. 原來兩日已經收到機票退款喇!

      刪除
    5. 宜家日本封關AM終於可以免費取消,宜家4月我可以唔駛去了,安樂哂...
      始終都想等疫情過去咗先去會比較安心

      刪除
    6. [宜家日本封關AM終於可以免費取消]
      咁對乘客方就最好,唔洗憂心又唔洗蝕錢。

      [始終都想等疫情過去咗先去會比較安心]
      旅遊是想輕輕鬆鬆嘛,當然係等疫情過去是上上之選啦!

      刪除
  3. 我原本計劃復活節去台灣,諗住過年後先訂機票,而家邊度都唔去了。
    希望疫情快d過,大家都平平安安

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真好彩仲未訂機票,唔洗無得去玩仲要攪退票手續。

      本來6月想去冰島或加拿大西岸洛磯山脈玩,仍未買機票都係因為未遇到平機票咋。而家就算出平機票都唔敢買住。

      9月去韓國既機票就在1月時已經買左,應該9月都順利起行啩?

      刪除
    2. 我都買咗9月尾機票,大家都順利出發

      刪除
    3. 對,大家都順利出發。

      你9月尾去日本?

      刪除
  4. 今年我一張機票都未買,唔知係咪我有預感今年上半年都無得去玩.....

    回覆刪除
  5. 我原本4月中出發去日本,酒店網取消房間退款都好快,機票就剛申請退款,未知幾時收到退款。
    希望疫情快些過去,大家又可平平安安開開心心出遊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢次機票退款話要兩三個月先至會收到,最终兩日就收到喇。

      刪除
    2. 咁快﹗香港快運就話6-8星期,到收到話你知。

      刪除
    3. 我係上網下載信用咭月結單時順手check下信用咭戶口,先至知兩張機票錢連稅已存入信用咭戶口內。

      等你好消息。

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?