搜尋此網誌

2022年1月23日星期日

2022年1月23日_蝴蝶蘭_花況

最近因為疫情轉變得嚴重而取消了一年一度的年宵市場,花農的捐失可謂慘重。

1733早在1月2日已在蝴蝶蘭花農場買了心怡蘭花,這20多天來蘭花的開花情況非常理想。今天是農曆十二月廿一日,還有8天便是農曆大年初一。這8天的天氣還會轉暖一點,預計大年初一這一天的花況更盛。

今天就給大家分享1733家的花況吧!

 






下面4張照片是將每一盆蝴蝶蘭在這二十多天來的花況轉變作出比較。



4 則留言:

  1. 我的節目都取消了, 去唔成花場. 幾年無買蘭花了. 見到花店的蘭花好靚, 仲心大心細中

    回覆刪除
    回覆
    1. [我的節目都取消了, 去唔成花場. ]
      現在嚟講,萬事以健康為主,大家都要遵守盡量唔好有人群聚集呀!

      [幾年無買蘭花了. 見到花店的蘭花好靚, 仲心大心細中]
      可以諗以幫助一下花店所以今年就去買少少蘭花回家。

      刪除
  2. 1733你的蘭花真係開得好靚 ! 都係你識得料理之故。 很想轉錄幾幅存檔欣賞,或者轉載,可以嗎 ?
    有兩年我都有買過蘭花,是很耐放。但係唔識得落花肥,花落之後,都不再開了。
    疫情轉差,我都不鼓勵女兒回來拜年了。也可能會去花店買一些回來自賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. [1733你的蘭花真係開得好靚 ! ]
      係呀,今年D花真係靚靚靚。

      [都係你識得料理之故。]
      咁又唔係噃,我跟本都唔識打理架。

      很想轉錄幾幅存檔欣賞,或者轉載,可以嗎 ?
      譏譏你的欣賞,絕對可以呀!

      [有兩年我都有買過蘭花,是很耐放。但係唔識得落花肥,花落之後,都不再開了。]
      我都無落過花肥,原因係唔知落乜野花肥。我會去問下朋友,叫佢教下我。

      [疫情轉差,我都不鼓勵女兒回來拜年了。]
      讚成。

      [可能會去花店買一些回來自賞。]
      好呀!有靚花自賞,又可以消費幫下香港。

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?