搜尋此網誌

2022年2月19日星期六

2022年2月19日_蝴蝶蘭_花況

自2022年1月23日發表蝴蝶蘭花況後,轉眼已經過了27天。今天讓1733再一次跟大家分享一下家中蝴蝶蘭花況吧!










7 則留言:

  1. 府上的蝴蝶蘭越開越茂盛,看見也開心 ! 尤其是尾二圖,那株細盆淡白紫色的, 一串直上還要彎下來,很強勢。
    以前買回來的蘭花莖邊,花農總會加一枝畢直的幼鐵枝陪護著,和幾個深綠色的小小膠夾,固定著成串的花朵很穩陣。

    回覆刪除
    回覆
    1. [府上的蝴蝶蘭越開越茂盛,看見也開心 ! ]
      今年開得特別靚。

      [ 尤其是尾二圖,那株細盆淡白紫色的, 一串直上還要彎下來,很強勢。]
      係呀!好多朋友包括我地都係咁睇,主因除了花開得好靚外,這一株既花型都好美。

      [以前買回來的蘭花莖邊,花農總會加一枝畢直的幼鐵枝陪護著,和幾個深綠色的小小膠夾,固定著成串的花朵很穩陣。]
      而家都係咁架,造型嘛,我家嗰D都係咁架。

      刪除
  2. 好多花呀! 全部都盛放,差不多開晒花

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的差不多開晒,但開始有好細小既花冧從小莖慢慢長出來了。這情況除了在頭嗰兩年在花市買既蝴蝶蘭之外,每年買既花都會不斷長出花冧,又再從花冧慢慢長大成為靚靚既蝴蝶蘭。所以我話盆花可以擺到六至七月,最後一朵花才凋謝。

      在這幾年凋謝後既蝴蝶蘭我沒有掉,部份蝴蝶蘭在養幾個月之後又再開花。有一盆已連續開花幾年添。真係好開心。要知道我係唔識得種花架,都有咁既收穫仲想點呀!

      今年我睇左Youtube知道左一D點樣護理蝴蝶蘭既短片,知道原來要剪走枯竭既條根和要換水苔。上個星期我就將舊蝴蝶蘭剪左枯竭既氣根(仲未去買及換水苔),明顯地蝴蝶蘭既葉都茁壯了很多。

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  3. 你好叻呀!我前几年都有買细颗的,呢几年冇。 係有一次留了一年再出花,多係成支開完花成条支幹就枯了,原来要剪気根👍 有時支幹太高太長我不太喜欢,要好似你咁多咁大先靓,所以開完花冇保留了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊度叻呢?我都係兩個星期之前才知道點樣攪咋。

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?