搜尋此網誌

2013年10月26日星期六

Day 10 of 16 Cirencester(西林斯特) ─ Bath(巴庫) 追蹤篇

2013年10月11日 (星期五) 初時天晴,後轉有雨。

原定行程:Cirencester(西林斯特)The Ivy House民宿 → Roman Baths(羅馬浴場) → Regency Tea Room(攝政茶室) → Royal Crescent(皇家新月樓) → Bath Abbey(巴庫聖彼得聖保羅修道院教堂) → Theatre Royal Bath(巴庫皇家劇院) → One Three Nine Bath民宿。

實際行程:Cirencester(西林斯特)The Ive House民宿 → Porish Church → Market Place → Cirencester Amphitheatre(西林斯特羅馬鬥獸場) → Lacock Abbey(拉庫克修道院) → Roman Baths(羅馬浴場) → Bath Abbey(巴庫聖彼得聖保羅修道院教堂) → Theatre Royal Bath(巴庫皇家劇院) → One Three Nine Bath民宿。

The Ivy House用餐區

09:00@民宿食早餐。

傳統英式早餐

Cireencester(西林斯特)_Parish Church
10:15,開車到市中心市集。找停車位時發現這所教堂。泊車後走進教堂參觀。

Market Place(市集)
這個位於教堂附近的市集較昨天的市集大,但看頭並沒有那麼好看。所以只逛了幾分鐘便離開。

10:40,離開市集,設定好導航到下個景點_西林斯特羅馬鬥獸場。但導航怎樣也帶不到往目的地,其實這個景點在這11天自駕遊當中常有出現。1733找這個羅馬鬥獸場也花了一段時間才能找到。

11:10@羅馬鬥獸場。

Cirencester Amphitheatre(西林斯特羅馬鬥獸場)

羅馬鬥獸場遺址的構想圖
雖然站在一個古羅馬鬥獸場遺址,但一點感覺都沒有,可能是沒有留下一點的痕跡吧!

11:30,離開羅馬鬥獸場到拉庫克修道院。

12:20@拉庫克修道院。

Lacock Village_Lacock Abbey(拉庫克修道院)
建於十三世紀的拉庫克修道院是位於一條中世紀小村落裏。但 Lacock Abbey 這一名聲就不小了。原因是大電影_哈利波特魔法石及密室,劇情有相當部份是在這裏拍攝取景的。例如變形課堂和魔藥教室,與及哈利波特三人組尋找魔法石闖關等等。

13:00,開車往巴庫。

13:15,到達巴庫,但遇上塞車及花了不少時間在找較近景點的停車場。

Roman Baths(羅馬浴場博物館)

Bath Assemby(巴庫修道院)

Pulteney Bridge(帕特尼橋)
因為時間已不早加上肚子有點餓,所以便在這Cafe食三文治。

The Jazz Cafe

Smoked Salmon Sandwiches(煙三文魚三文治)

Chicken & Bacon Melt Sandwiches(煙肉雞三文治)
下午茶消費:17.7鎊(219元)
煙三文魚三文治,6.95鎊(86元)。
煙肉雞三文治,6.75鎊(84元)。

17:25,離開停車場。

One Three Nine民宿9號房
17:30@One Three Nine民宿。

窗外景 
由於在香港已經訂了今晚欣賞話劇,所以19:00便到了Theatre Royal Bath(巴庫皇家劇院)

Theatre Royal Bath(巴庫皇家劇院)


劇院內
門票消費:38鎊(470元)
門票收費:19鎊(235元)1位

欣賞完話劇便返回民宿休息。


按下面的連結,可到相關的blog。


67 則留言:

  1. 你備份 OK 未? 開始搬屋未呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲係下載緊 d zip file 咋。總數有36個檔案,而家先至下載左二十個。
      攪完仲要unzip佢。

      刪除
    2. HELLO, 真係恍如隔世哦...呢度, 我重未慣呢 !! 想問ZIP FILE 可以SAVE去邊好D呢, 用USB可以嗎 ?因家裡個PC壞左, 用公司HARDDISK又唔係咁好 ~~

      刪除
    3. momo,點解會用恍如隔世黎形容呢?
      zip file都可以safe去USB既,但download左D zip file後,要un zip佢。最好就safe 在同一隻手指會好D。

      刪除
    4. Nerissa,我download晒D zip files喇。而且仲unzipped左添。
      而家upload緊D相。
      星期六及日再攪搬blog事。

      刪除
  2. "到達巴庫,但遇上塞車及花了不少時間在找較近景點的停車場。"

    我果陣去Bath等大城市都用park and ride,泊低車轉巴士入城。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有想過,但一路開車,都不斷見到park and ride,都唔知邊個站會近D。
      D景點既停車費用真係好貴呀!

      刪除
    2. 睇你留幾耐啦,短時間可以直接泊入城會方便D?

      park and ride, park唔收錢,ride就收少少。所以留得耐,半天行,park and ride方便,最好係唔洗行回頭路攞車,只要跳上巴士就得。

      刪除
    3. 以上係民宿老細教嘅。

      刪除
    4. 今日再 Bath 的泊車費是8.3鎊即約103港元。
      如果以今日既行程黎計,就無可能park & ride 喇,因為民宿都在這裏啊!
      如果去Oxford等既地方,咁 park & ride 就掂晒。

      刪除
  3. One Three Nine Bath 民宿仲靚過酒店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,而且係在這一次旅程中最靚、早餐最好食,但住宿費亦都係最貴既。
      125鎊(1,547港元)一晚。

      刪除
    2. 原來佢地叫自己做Boutique Bed and Breakfast,緊靚啦。

      刪除
    3. 未去住之前,我以為精品只係個名黎咋。
      咁算唔算貴呢?

      刪除
    4. 普通貨色都要70﹣80鎊,我諗呢間精品B﹠B個價OK啦。

      刪除
  4. 原來你打算搬去隨意窩, 由於我個blog太大, 有成11.3G, 所以不會搬去隨意窩了. 我剛才巳成功把兩個舊blog滙入blogger了. 相片和lay-out是有點亂, 但沒有遺失照片及留言呀. 我係跟A Moon的方法.

    一步步跟便做到, 仲可以保留留言添. Moon兄很好人, 唔明可以發問, 我都問左佢N條問題至可以順利搬blog.
    http://amoonlw.blogspot.hk/2013/10/a-moonblog.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我選擇了輕鬆搬家去隨意窩,但我唔係真的搬去隨意窩架。我只係搵呢個窩黎做backup咋。
      我今日已將所有zip file unzipped 晒。
      發現第36個資料夾裏面,都只係有images 資料夾,在這一個資料夾內也只有相片而已。
      我估YB都係比漏野我喇。

      刪除
    2. 下面係我在隨意窩的網址呀!
      http://blog.xuite.net/luk1733/hkblog

      刪除
  5. 你意思係Yahoo俾漏個好重要既"MT file"你? 其實我本來都差d搬唔成架, 因為Yahoo在打包MT file 時, 忘了將原來指向YB的image位址改為" ../images/" , 仍然保留http://blog.yimg.com/3/ ...................../.../l/ ". 幸得A Moon幫我找到解決方法咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係Yahoo俾漏個好重要既"MT file"你?
      係呀。
      好彩你遇上高人。

      刪除
    2. 搵到喇!原來YB佢將artical.xml 放在第七個資料夾內。

      刪除
  6. 我睇左你在隨意窩的blog. 好奇想問你, 既然你有成36個zip file咁多, 都幾肯定你個size仲大過我, 咁隨意窩出年咪會同你收費囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁隨意窩出年咪會同你收費囉?
      到佢話比我知要收錢我就走人喇!

      刪除
  7. 嘩! 隊長今次好快手喎! UK旅程已 update 了一大半. 天氣愈黎愈好噃! 我出門十幾天, 成個網頁唔同晒, 豐冨多彩呵! E+先過黎打咭先. 等我遲D慢慢"論"吓D內容. Have a good day!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢十幾篇都係D簡簡單單既料黎既。
      其實有幾位都話要去英國,叫我快手D寫下,咁無計啦!
      你出門十幾日?去左邊度呀?

      刪除
    2. 咁正?會唔會係搭火車去呀?

      刪除
    3. 係呀, 由青海的西宁坐青臧鉄路入, 經昆明飛機走!

      刪除
    4. 咁樣去西藏就應該最好,無咁容易有高山症。

      刪除
    5. 我都係咁諗, 但覺得係因人而異. 對我等生活于零海拨的人來講, 去到三千幾米以上, 唔多唔少都有D 高反. 要幾天及慢活去適應. No exception!

      刪除
    6. 我在台灣合歡山,海拔三千四百幾米,都冇乜問題,唔知係唔係逗留唔耐,冇乜問題。
      又可能睡眠充足又會好d 架。

      刪除
    7. Yes, you will know when you stay longer.

      刪除
  8. 您好陸皇爺,好耐沒有來探您,我的blog已經搬好了,有空過來探我。
    其實$235一張歌劇票都唔算貴,因我覺得這些票要成千元一張
    Roman Baths 我記得香港離島有一個储水庫起得好似,仲上個電視

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講個人事務及公事。而家好多blog友就係因為搬blog既事被攪到周身唔得閒啦!
      我只係down load 左D file咋。今個星期六及日再去攪搬blog既事,應該仲要攪幾個星期先至攪得佢掂。
      有時間就一定去探大家架喇!
      [其實$235一張歌劇票都唔算貴]
      無錯,我都係咁諗。
      [Roman Baths 我記得香港離島有一個储水庫起得好似,仲上個電視。]
      係?無留意到添。

      刪除
    2. 點解我去唔到你個blog嘅?

      刪除
    3. 我都係愚公移山,逐篇搬過去,搬了幾日,完全無ZIP File。

      我的BLOG

      http://chanking1977.blogspot.hk/

      刪除
    4. 搬blog方法,各自各精彩,搬得到,用得到就得啦!
      我按你King Chan,就只去到你google+咋。

      刪除
    5. 我都唔知點樣整,按下去有BLOG睇

      刪除
    6. 暫時都唔理咁多住,因為都要有一段時間去適應嘛!

      刪除
  9. 嘩,睇歌劇,好唔好睇呢?我諗現場感應該唔錯。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 歌劇,以前我從未睇過。唔識聽及唔識欣賞。
      不過現場感覺又真係唔錯喎。

      刪除
  10. 1733兄,搬成點?定係遲下先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!上載照片都未完成,近排唔舒服及勁忙,所以停左冇攪。好想快手攪埋佢。仲有就係,由十一月三日起,唔知點解,windows 唔可以更新。請問你知唔知點先可以攪返佢可以自動更新。

      刪除
    2. 你意思係MS windows system update?⋯⋯我好耐無用,唔知點解。

      刪除
    3. 係呀!自己去update 都唔得。
      唔緊要,再攪佢唔掂,我就要攞部notebook出街比人整下先得。

      刪除
    4. 咦,我部Notebook 今日剛剛有更新噃 ^。^

      刪除
    5. 平時我係set左windows 有更新既話,個notebook就自動更新。上個星期開始就話我知,windows 不能自動更新。咁我就手動更新啦,但都一樣唔得。星期六我就set開機時掃毒,比我搵左兩隻毒,清除左之後,滿以為乜都攪掂添。
      自十一月三日之後就再冇更新喇。

      刪除
  11. 回覆
    1. 謝謝你的光臨,有時間的話常來吹吹水啊!

      刪除
  12. 很久無見,你下次個trip去那兒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀Margaret,去完英國返黎,工作上勁忙。你睇下我吖,連個blog都未搬呀!上個星期,由星期一至星期日都在上班。平時都比較夜才下班啊!
      下個trip去邊?
      台灣囉!
      明年一月四日出發啊!
      你呢?你又會去邊度呀!同時,你既健康情況怎樣?

      刪除
  13. 你好呀, 好耐無見, 你篇 Bath - Windsor 咁耐都睇唔到?

    回覆刪除
    回覆
    1. Nerissa,你去左日本咁多日,我只係去你個blog睇左少少野咋!唔好意思呀!
      呢日寫左D野,所以未有發表咋!咁我不如post出來先啦!
      因為我都想寫下一個台灣既行程呀!

      刪除
    2. コーさん,而家仲在香港,仲未出發呀!

      刪除
    3. 真架,1月4日星期六飛,1月11日返。不如我寫下個行程你睇下吖?

      刪除
    4. 哈,我睇到你台灣行程,一秒咁多,之後好似變回draft。

      刪除
    5. 哈哈,就黎寫完。好快會post出黎喇!

      刪除

有興趣大家互動一下嗎?